Daniel Rosas

Angestellt, Lead Artist, Kerbal Space Program

Mexico City, Mexiko

Fähigkeiten und Kenntnisse

3D Animation
3D Artist
Autodesk Maya
Spieleentwicklung

Werdegang

Berufserfahrung von Daniel Rosas

  • Bis heute 9 Jahre und 10 Monate, seit Sep. 2014

    Lehrer

    University of the Incarnate Word

    Unterrichte: History and Fundamentals of Animation, Basic and Advanced Rigging in Maya

  • Bis heute 10 Jahre und 1 Monat, seit Juni 2014

    Lead Artist

    Kerbal Space Program

    I am responsible of supervising art creation for the game Kerbal Space Program, including assets for the game as well as graphic content for marketing and social media. At the same time, I manage the production of the promotional animations.

  • 2 Jahre und 2 Monate, Apr. 2012 - Mai 2014

    3D Artist

    Kerbal Space Program

    In charge of giving life to the characters inside the Kerbal Space Program universe. From the development of the characters for in-game use to promotional graphics and renders. Production of the 3D animations for promotional use on YouTube, and work as a 3D Generalist in the overall development of the animations.

Ausbildung von Daniel Rosas

  • 4 Jahre und 5 Monate, Aug. 2007 - Dez. 2011

    Animation and Digital Arts

    Instituto Tecnologico y de Estudios Superiores de Monterrey

Sprachen

  • Englisch

    Fließend

  • Spanisch

    Muttersprache

  • Deutsch

    Gut

Interessen

Klavierspieler bei "Genero Menor" Theatergesellschaft

21 Mio. XING Mitglieder, von A bis Z